Co vás čeká?

Krok za krokem k vysněné váze

Pro začátek si popovídáme o vašich předchozích a současných stravovacích návycích.
Budou mě zajímat také případná zdravotní omezení a problémy. A co je možná nejdůležitější – vaše očekávání a cíle ohledně váhového úbytku.

Podíváme se na kloub vašemu stávajícímu jídelníčku

Minimálně v prvních týdnech vás požádám, abyste zapisovali váš podrobný jídelníček. Všechna denní jídla, která sníte a vše, co vypijete. Pomůže mi to získat přesnější představu o vašem dosavadním stravovacím režimu. A v pozdějších fázích pak budeme mít přehled o tom, jak se vám daří dodržovat nově nastavený životní styl.

V průběhu kurzu probereme všechna důležitá témata

  1. Základní živiny (bílkoviny, tuky a sacharidy), jejich vhodné zdroje a jejich správný poměr ve stravě
  2. Které potraviny jsou vhodnější pro udržení zdravé váhy a které je lepší omezit a proč
  3. Jak funguje metabolismus a jak docílit toho, aby váš organismus dobře spaloval
  4. Jak dosáhnout ztráty tuku – a ne svalů
  5. Jak si správně vybrat potraviny v obchodě nebo jídlo v restauraci

Nebudu vás nutit dodržovat přesně předepsanou dietu

Mým cílem je naopak naučit vás samostatně si vytvořit zdravý a vyvážený jídelníček odpovídající vašim stravovacím zvyklostem a vaší ideální denní energetické spotřebě.

Pravidelně budeme také kontrolovat úbytky kilogramů i tělesného tuku, měřit obvod pasu, nejdůležitější jsou úbytky, ne absolutní čísla.

Společně probereme vaše pohybové možnosti i to, jak vám pravidelná fyzická aktivita může pomoci dosáhnout vašeho cíle.

Budu se snažit vypěstovat ve vás vůli, abyste nové návyky byli schopni dodržovat i po ukončení terapie. Osvojíte si techniky a dovednosti, které vám pomohou udržet dosažené váhové úbytky a překonávat problémové situace.

Ke každé konzultaci obdržíte tištěné materiály.